סנדוויץ' בר

סנדוויץ’ בר

סנדוויץ’ בר הוא בית עסק ייחודי בכל הקשור להכנת מזון ומגשי אירוח. בית העסק חרט על דגלו לעבוד בסטנדרטים יוצאי דופן בכל הקשור לטריות, איכות וטיב המזון המיוצר והמוגש ללקוחות החברה.

החברה מקפידה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, ורכישה יום יומית של ירקות ופירות טריים. מעניקה שירות אדיב וקשוב ללקוחותיה, תוך הקפדה על לוחות הזמנים.

החברה מתמקדת בכמה אפיקי פעילות ומשקיעה את מלוא מרצה בהשקת פריטים ייחודיים, טעימים תוך ביצוע שינויים וחידושים באופן תמידי לרווחת הלקוחות.

סנדוויץ' בר

כריכים

הכריכים שלנו מוצעים בשפע של אפשרויות וגיוונים. כמה סוגים של לחמניות, לחמים משובחים, בייגלה, לחמנייה ללא גלוטן, בגטים וג’בטות, כולם טריים וריחניים. כל לקוח בוחר את המילוי האהוב עליו, אבוקדו, חומוס, גבינות שונות, חביתה, חביתת ירק, סביח והפתעות נוספות.

בכל כריך תמצאו בנוסף למילוי, גם ירקות טריים, חתוכים בקפידה שיהפכו את הכריך למעדן טעים במיוחד.

מגשי אירוח

לאירוח ביתי או עסקי, מגשי האירוח שלנו הם הפתרון המושלם. השפים המקצועיים שלנו הכינו תפריט עשיר של פינגר פוד המתאימים לכל מטרה, מגשי טורטיות עם מילויים מפתיעים, קישים קטנים שנאפו בכמה ווריאציות עם כמה סוגי ירקות, מגשי ירקות טריים וצבעוניים עם כמה מטבלים פיקנטיים, סלטים עשירים ומתובלים, כריכים קטנים, פסטות ואפשרויות רבות נוספות בהתאם לצרכים התזונתיים של הקהל . הקהל שאוכל בשלב הראשון בעיניים נהנה לראות את הצבעוניות הרבה על המגשים וכמובן נהנה מהמאכלים הטעימים.

אספקת כריכים ומוצרים נלווים למכונות האוטומטיות

כחלק משיתוף הפעולה הפורה שלנו עם מקומות עבודה שונות, אנו מספקים להם מוצרים טריים המאוחסנים במכונות האוטומטיות. עובדי החברה רוכשים את הארוחות שלהם בזמן הנוח להם בין המשימות השונות ומחויבים על כך בתלוש השכר.

אספקת מוצרי מזון לימי כיף ולטיולים

סנדוויץ’ בר דואגים לספק ארוחות חלבית, ארוחות צהריים או קינוחים הממתינים למטיילים בנקודות ובזמנים שתואמו מראש, על פי המסלול שלהם. כולם נהנים מהאתנחתא הייחודית והמשביעה.

אספקת ארוחות צהריים

העובדים במפעלי הייטק, מוסדות ומפעלים רבים נהנים לאכול בכל יום את ארוחות הצהריים המגוונות והבריאות המועברות אליהם בכלי אחסון מוקפדים, תוך התאמה לבקשותיהם של העובדים.

כל המוצרים מיוצרים בפיקוחו של משרד הבריאות, תוך שמירה על כשרות ועל כללי היגיינה מוקפדים ביותר.

נשמח להתאים גם לכם את המאכלים הטעימים שלנו בהתאם לצורך שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד